torsdag 14 juni 2012

det vart trädtopparna ändå...

Jobbigt. Hade hoppats på å gå utbildning till hösten, maskinförarutbildning, hjullastare.. Men de ser inte ut å bli så då jag ej kan ta lån med tanke på att jag inte har ett fast jobb.. Känns piss kan jag lova.. Men men..
Jag ångrar inte att jag gick på Dille, de gör jag verkligen inte. Men då visste jag inte att jag skulle flytta upp till Kiruna å bli intresserad av å börja jobba i gruvan med maskiner... svårt å veta vad man vill bli när man ska börja första året på gymnasiet.. sen är de väl så att man kanske ändrar sej till å från vad man vill bli... jag har två mål i mitt liv, maskinförare å ta c-kort... Måste bara jobba ett tag så man kan uppfylla dom målen! =) 







Men man ska väl inte klaga, jag är ung å har lite tid på mej... =)



Jobbar nu fre,lör,söndag sen har jag semester ca 2 veckor. känns ganska skönt.. eller semester å semester har sagt ifrån jobb för att jag ville åka söderut.. är ju iaf nåt sen när jag kommer hem ska jag jobba massor!! 

å från de till nå annat. idag har jag inte gjort nåt alls.. bara setat inne å haft de egentid, va ganska skönt å bara vara för mej sjlv en dag.. nä nu ska jag kolla teve å tröstäta ballerina kakor. ha de! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar