fredag 16 december 2011

Äntligen! =)

Haft fullt upp i veckan då vi hade lite kalas firande för Lars å mej, Lars fyllde år i onsdags =) Så de känns som att man ser ut som en tåra nu efter helg å vecka med massa fika å tårta.. Men kul har de varit =)

Min tårta till väster å Lars till höger! =) hur goda som helst!!=)

Fick post idag å då fick jag brev om att min körkot har kommit =D Jippii!! Äntligen! Slipper man gå runt med pass i fickan hela tiden.. å dessutom så känns de som att det kom passande till min födelsedag nästa vecka =)




Va på gruvtrollet idag men William å där träffade vi Sirpa som va där med Alfred, så kul å se hur glad william är när man är där, å hur kul han tycker att de är. de spelar ingen roll om man är där ensam eller om man är där med dom andra barnen. =)
Imorse så hade jag å William de jätte mysigt! Han la huvudet på min bröstkorg å låg å pratade lite <3 Underbara barn! <3 Då man känner att dagen kommer bli bra, å än så länge har den vart helt utmärkt! =)


Julia å William på gruvtrollet för ett tag sedan =)


Ska ta å kolla på OC nu sen ska jag ta å börja städa =)

Hejdå


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar