onsdag 28 december 2011

Onsdag

Börjar detta inlägg med en grej som jag är med i, en utlottning av grejer från Kubera-Frisörerna för dej på http://hemmapadunderbo.blogspot.com/
Man kan ju inte göra annat än å hoppas på att man kanske vinner den här gången, skulle vara jätte roligt =)


Jaa julen har nu varit å den har vart jätte bra, lugn å skön faktiskt. Inge stress eller nå =) Alla vart jätte nöjd över julklapparna, speciellt jag för jag fick skating skidor =D Hur glad som helst! =) Nu ska de äntligen börjas...som jag längtat! Så ska petrus få motion, men innan jag ger mej ut med han så ska jag lära mej att åka på dom där pinnarna =P haha..

Kvällarna nu för tiden får man inte ha för sej själv... William är vaken till halv 11 eller senare, ganska jobbigt.. Men vad ska man göra när dom små liven inte vill sova om kvällarna å knappt dagarna heller... Men men.. skönt med sovmorgon då =P Hehe

Jaa nää nu ska jag kolla lite på tv sen blir de en liten promp med hunden. =)

ps. Bilder från i jul kommer senare

Natti Natti

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar