torsdag 1 december 2011

Torsdag.

Va till frisören idag, kom där ifrån Nöjd fast jag klippte nästan allt hår =P Har lite svårt å gå till frisörer jag inte känner.. eller iaf vet om dom är bra. samma sak med tandläkare..


Va ut på stan här om dagen å köpte lite kläder å svarta halk skockar med döskalle på (hur cool som helst) åt William å en tunka till mej å strumpbyxor! =)


Idag när jag satt å slog in julklappar i köket så hörde jag att nåt rullade ner på golvet men la inte märke till dej så nog å så hörde jag William men sen vart de tyst å då tänkte jag att han va med Lars, men nej han satt på golvet och va helt vit..baby puder... de va ju den som ade rullat ner på golvet, å den va öppen =P haha kunde inte göra nåt annat än å skratta han va ju såå söt!!

Å så skulle Lars dammsuga upp de å då ville såklart William hjälpa till! =)


Sötnosen! Duktig kille som vill hjälpa pappa å städa =)



Nä nu ska jag ta å kolla klart på Cinderella story sen ska jag nog ta å gå å lägga mej. Natti natti

2 kommentarer:

  1. Här kommer en stor kram till er♥
    vilken going han är. kom ihåg att påminna mig innan din mamma ska upp♥
    kramiz♥

    SvaraRadera
  2. Hehe jaa då ska frsöka hon åker på sönda =) <3 Saknar er! Kram

    SvaraRadera