torsdag 7 juli 2011

Alla är vi barn i början.

När jag gick på Dille så var det en lärare som sa till mej- Alla är vi barn i början.. Mycket bra sagt tycker jag! Man kan inte lära sej allt på en gång, man måste träna lite först innan de sitter på plats... MEN man ska inte ge upp i första taget, vilket jag är expert på å göra... =( När man håller på att lära sej nå nytt så får man göra vissa fel, det är oftast det som man lär sej av. Man är aldrig bäst på något när man nyss börjat med de!

Idag har det varit en bra dag, i stort sett iaf =P William vaknade med ett gott humör å har vart på gott humör hela dagen! =D Lars kom hem från jobbet å va helt blöt om kläderna, såg ut som han hade stått i en dusch med alla kläderna på, vilket han inte hade utan det hade regnat jätte mycket å haglat å så åskade de oxå. Usch! stackarn!



   Foto: Emelie Essberg

Nä imon OM de blir fin väder så ska jag ta med mej Kamerna, William å Petrus å gå ut å gå lite, å fota så klart!


Nu ska jag sätta mej å kolla lite på One Tree Hill



Hejdå =)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar