söndag 10 juli 2011

Söndag kväll =)

Så nu var denna hälg över... Måndag imorgon igen.. veckorna går så fort, vart tar tiden vägen? Jaa nya tag imon.


Badade William nyss å han verkligen älskar å bada.. Han ligger å plaskar med benen så de skvätter vatten överallt å bara ligger å skrattar =D så härligt å se han så glad å höra hans skratt! <3 Mitt lilla hjärta!
Efter badet vart de kvällmat å sen vart de dags för sängen å han somnade på direkten. =) trött kille <3

Igår var det jätte dåligt väder, de regnade massor å sen så började de åska å blixtra.. mysigt var de. =) Man såg inte ens gruvan, vilket i vanliga fall brukar göra här ifrån. Ibland är de faktiskt mysigt med regn när de åskar å blixtrar =) Jag kom ihåg när jag va liten å de va sånt oväder i fagerta där min mormor å morfar bodde, så satt jag å morfar ute på balkongen å kollade lite å så fick jag grädde å jordgubbar, då var det som godast! =) Saknar den tiden! Men nu är allt borta å de är bara bilder å minnen i huvudet... saknar min älskade morfar <3


Ha en bra sönddag kväll alla där ute! =)

1 kommentar:

  1. aha du har börjat blogga då ska jag lägga till dig på min blogg lista ..kram

    SvaraRadera