tisdag 26 juli 2011

Tisdag kväll =)

Idag har jag vart på jysk å köpt en gardinstång så nu har jag äntligen fått upp gardiner!! =) Gillas massor! Har städat å fixat hemma! =) skönt å se att de händer något!

Satt å kollade igenom bilder som jag sprade ner på min dator ifrån resor som jag gjort och händelser jag aldrig kommer att glömma =) Ganska roligt att sitta å kolla på dom å minnas hur roligt de var! =) Tänk om man någongång fick uppleva nå liknande igen.


En kväll med Carro å Amanda jag sent kommer glömma =)
Och yran 2009 med raketer =)

Norberg

Bara en vanlig dag hemma i Kiruna

Island =)

New York =)

New York =)

New York/Polen


Skottland =)

Danmark =)


Hoppas på finväder imon då jag tänkt å ta en långpromenad med William å Petrus =) Skulle inte göra nåt om de inte är sol men hoppas på att de inte regnar iaf =)
God Natt alla där ute! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar