lördag 23 juli 2011

Lördag

Har äntligen börjat få upp lite saker i köket och i sovrummet =) Känns skönt att se att de händer nåt =) längtar bara tills vi ska renovera köket och vardagsrummet. =)

Idag vaknade jag till en pigg å glad William, skönt å höra hans skratt på morgonen =D men de va bara å stoppa han i badet å tvätta honom å lägga madrass, sängkläder, hans snutt å nallen i tvätten.. Fullt med bajs överallt men han va lika glad för de =)

Snart är de dags för 3 veckor semester. Ska åka husbil ifrån Östersund å neråt i landet sen blir de husbil ända hem till Kiruna. Skönt å komma hemifrån lite =) Ska ner till High Chaparral å så hoppas jag på att vi kan åka till Eskilstuna Zoo men man får väl se vad man hinner med =) Sen så hoppas jag på nån tripp till Norge, men som sagt man får se vad vi hinner med =)



Va nyss in på en kompis blogg å kollade å så hade hon en tävling! Länk till tävlingen, http://hemmapadunderbo.blogspot.com/2011/07/tavling.html?showComment=1311423309238#c4425504532385739744
Jätte fina hantverk! Man kan ju alltid hoppas! =) Dessutom så är de en jätte fin blogg med massa fina bilder !
Nä nu ska jag nog ta å plocka i ordning lite va å köpte ny madrass å sängkläder åt William idag men täcket som William hade va för stor för påslakanet =( får kolla vart man kan hitta sånt täcke.. Å så ska jag se om jag får upp tavlorna i sovrummet åt William å hyllan i köket. Ha de gott alla läsare! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar