lördag 30 juli 2011

Lördag natt.

Va på stan idag å fikade på safari med Lars å william å Marie (Williams faster) de va verkligen jätte roligt å få träffa henne igen =) Å efter vi hade fikat så gick vi ner till Ferrumparken, tror jag den heter å kollade lite, William å Marie satt å lekte med vattnet där =) såg så roligt ut när han råkade få lite vatten på huvudet hihi =) Å sen gick vi ner till lekparken å gungade lite å så fick lillen åka lite rutschkana han tyckte att de va så roligt =D Skönt å se när han skrattar å ha roligt mitt lilla hjärta! <3
Efter ett tag så började vi gå hemmåt, han vart trött av å va ute å leka =P Påvägen hem sprang jag runt som jag vet inte vad å fotade blommor å statyer å till och med en hare fick jag på bild mitt inne i stan.
Mammas hjärta!
Faster Marie går lite med William, börjar bli en stor kille nu! Snart 7 månader =) video längre ner =)

Lilla scenen där på bilden,de va där dom spelade in lite utan "Stjärnsystrar"! Jätte bra film! =)

Blommor på stan =)


Nä nu ska jag nog ta å gå å krya ner i sängen så man orkar upp imon igen =) Natti natti!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar