fredag 25 november 2011

Lördag morgon.

Igår så skulle jag städa badrummet å eftersom att vi har sånt litet badrum så brukar jag bara ta duschslangen å spola av golvet å handfatet osv å igår iaf så va William vaken när jag skulle städa så då ville han självklart vara med där inne, så jag klädde av honom så fick han sitta naken på glvet å kolla på när jag spolade av golvet och så fick han duscka av sej lite, å de tyckte han va jätte kul å duscha så när han fick sitta på golvet =) Hehe. Annars brukar han hata å duscha av sej i badkaret å i vanliga duschar å så men igår då gick de hur bra som helst =) Han satt ett tag och lekte med duschslangen oxå..å de tyckte han verkligen va riktigt skoj =D


Någon bild är nog lite suddig men så svårt å få bra bilder i så dåligt ljus =/

Igår va jag å Lars å handlade hem lite julmat så man slipper stressa i sista sekund, å så va vi in å köpte lite ljusstakar å julpynt å grejer så nu har jag fixat det lite julfint här hemma =) nu är de bara de viktigaste kvar, städningen å få bort allt som ska ner i källaren.. *Så jag va uppe till kanske halv 12 igår kväll å plockade saker å plockade undan massa grejer som jag har velat plocka bort länge. Skönt börjar äntligen få bort alla kartonger å grejer =)

Å så hade jag lite julpyssel igår å fick användning av mina bokmärken som jag sparat sen jag va liten =) då fick jag verkligen julkänsla i kroppen =D
Första advent imon, redan.. tycker de här året har gått så fort. Man hinner ju knappt med ju ...

Idag så ska William på kalas hos Tienne som blir ett år =) Ska bli kul för William å få träffa alla kompisarna igen =)
Nä nu har han vaknat så jag ska ta å fixa lite frukost å duscha å fixa i ordning oss =) Ha en bra dag alla där ute! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar