torsdag 17 november 2011

Torsdag

Undra om de bara är jag som kollar vädret varje dag å undrar när snön tänker komma, hihi =P Vill ju ha massa snö ! de är ju vinter, jag tänker då inte fira en grön jul i år.. Så de så!

nu på eftermiddagen har jag setat å slagit in alla julklapparna, skönt å ha de klart. Eller jaa jag är inte helt klar iofs. måste skriva en liten påminnelse till mej själv de är ju Williams mormor å morfar, farmor å farfar, faster Marie å roger, kusin Emelie å Christoffer, kusinerna i Norberg å kusin Emil kvar. Så nu ska jag ta å komma ihåg de =)



Tycker att de är så skönt nu när de blir mörkt tidigt på dagen då man kan tända ljus å ha de mysigt =D men de skulle va ännu skönare om de va nån snö ute ju!! =(

Å jag vill börja julpynta lite. men jag har knappt nå saker bara julgardiner jag vill typ ha massa tomtar å sånt så man får lite julkänsla. Hittade massa fina tomtar å julsaker på ÖoB idag iaf får gå dit å kolla lite =) Men å börja julpynta nu är nog lite för tidigt tror jag.. lär nog lessna på de innan de är jul =P hehe kan ju försöka vänta till andra advent eller nåt =) Runt den 2 advent hade jag iaf tänk att jag ska börja baka typ pepparkakor å lussebullar =) ska bli så gott!!! =)
Nä nu ska jag ta å kolla lite på teve nu sen lägga William, trött kille... <3 Ha en bra kväll där ute! Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar