lördag 26 november 2011

Söndag. Första advent!

Idag nu på morgonen vid 5 snåret så väckte Lars mej för att säga hejdå innan han skulle åka på jobbet, vilket han alltid brukar göra å jag brukar vanligtvis somna om...men inte idag, så då tänkte jag att jag kan ju gå upp (05:12) för att bevisa Lars att jag oxå kan gå upp så tidigt men när jag kommer upp va de bara Glenn hemma... Men då fick iaf han se att jag kan gå upp så tidigt =) Tihii!

Söndag idag.. skyltsöndag på stan. å så måste jag kolla upp hur mycket de kostar att skicka en dator till Riddarhyttan... Den kan väl inte väga mer än 2 kg..eller ?? Hmm

Igår så somnade ÄNTLIGEN william i normal tid... eller iaf normalare tid än runt halv 11.. å de va verkligen jätte skönt för runt vid 10-halv 11 gick jag å la mej för å sova... å jag kunde somna innan 1 vilket är ganska ovanligt! kanske är bra å gå upp runt 6-halv 7 eller som nu 05:12 då kanske man är trött om kvällarna =P

Igår så fixade jag de klart i köket å gjorde de lite julfint där =D är ju första advent idag =) inte många veckor kvar till jul! Så nu känns de verkligen som att jag är klar med allt som handlar om å julpynta hemma =D Eller jaa de är ju granen kvar men de blir inte än. =)

Åhh!!!! Igår så plockade jag ihop massa grejer som jag inte vill ha i lägenheten å städade å fixade å så när Lars kom hem så började vi plocka en massa å så när Glenn kom hem så ar vi ner allt de i källaren! Så nu har jag inga madrasser i v-rummet å inga kartoner kvar i hallen/sovrummet å de ser verkligen ut som att vi har flyttat in!!!! Yeeeey!!! =D Äntligen säger jag bara. nästan ett år senare =P Nu är de ju bara tavlor å sånt grejs oms ska upp i v-rummet men de blir sen när vi fixat i ordning här =)

Igår så va William på kalas hos Tienne, vilket han verkade tycka va jätte kul! =D leka med kompisarna å äta lite tårta å de bjöds på vofflor oxå å dom tyckte han va jätte god =D
Inte länge kvar tills min lilla älskling blir 1år <3.. ojoj vad tiden går fort =)

Nä nu ska jag ta å börja plocka i ordning lite mer här hemma, dammsuga å tvätta golv står på schemat idag =) Ha en bra dag alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar