tisdag 15 november 2011

Tisdag, lite varning för bildbomb =P

Va ut med Lars idag å körde lite å de gick väl bra tror jag =) å så va jag ner på falks å kollade lite om en julklapp å de såg lovande ut! Skönt!! =D Inte månda dagar kvar nu till de är jul, men de känns som att de är så mycket som måste göras... *pust* Första gången i hela mitt liv som jag måste fixa julmat å såna grejer men de kommer nog gå fint, hoppas jag =)

Å idag kom mammas tågbiljett, hon kommer upp v.50 ska bli så skönt å få träffa henne igen! va så länge sedan. <3 Saknar min familj i norberg, alla vännerna å jaa norberg.. Måste ta å åka ner dit sen, kanske i vår =) långt kvar dit så jag hinner planera lite =)

Kollade på en sida igår kväll med tapeter, vill ju tapetsera om i v-rummet. men de finns ju så mycket å välja på... Vill ha nå enkelt men fint.. får se vad de blir. å så skulle jag vilja fixa till i köket oxå, men de får bli nån annan gång =P


åhh jag Pratade med Gabben idag, lite om julklappar till tjejerna å så skickade jag ett sms till henne om en fråga å så efter ett tag så fick jag ett sms utan Malva en kram de gjorde verkligen min dag kan jag säga <3 fick leende på läpparna. Saknar verkligen dom tjejerna ENORMT mycket! <3

Satt med kameran en dag å lekte lite med William, han är oftas glad när man tar kort på honom förutom då han inte får ta kameran själv å leka med den. hihi. <3


William i svappavaara efter vi badat i badhuset =)






Morgon pigga killen men snygg frilla <3

Somande i farmors famn =)





1 kommentar:

  1. hej Gumman!
    Hoppas snön ligger kvar♥Vilka otroligt fina bilder på världens sötaste kille..vad han börjar bli stor goingen!
    Kramizar

    SvaraRadera