torsdag 10 november 2011

Tosrdag

Idag funderade jag faktiskt på å ta en promenad skönt väder ute med de är inte de vädret jag vill ha... Jag vill ha minus å snö.. Ju... =/
Jag satt igår å slog in lite julklappar.. de va inte så roligt som jag trodde att de skulle va för förra året vid den här tiden hade vi nog snö å man hade lite smått julstämning i kroppen när jag skulle slå in julkapparna, men inte nu... Trist =(

Kollade på Williams ben idag, fullt utav blå märken.. De är väl en sån tid nu då han ska försöka stå å gå  så ramlar han.. Som Lars säger de är den tiden nu för blåmärken... Lill plutten.. <3 Tänk för några månader sen låg han bara där å sa inte så mycket bara kollade runt å sa till när han ville ha mat eller när han lessnat på å ligga där =P men nu idag, Står här vid mej å drar mej i kläderna å pratar å ska försöka gå fast de inte går så bra då blir han förbannad, på mej =P Hehe tiden går ibland lite för fort <3 mammas älskade kille <3

 
Några minuter <3


10 månader <3



1 kommentar:

  1. sådan gullrumpa han är..hoppas allt är bra ..vilken planeringstjej du är julklappar redan duktigt♥
    kram till dig från mig

    SvaraRadera