söndag 20 november 2011

Söndag morgon.

Fick en liten sovmorgon idag då pappan gick upp med William å åt frukost, verkligen behövligt har inte sovit så bra dom senaste dagarna William har haft nå mardröm å magen vekar krångla på han =( inge kul å se han så lessen =(

Hihi jag gick igen min telefon igår kväll å hittade massa bilder från när trollet kanske va runt 3 veckor till 2 månader. Då bara låg han där å gjorde inte mycker för sej medans nu idag så är han både högt å lågt =P hihi nu kan man inte slappna av lika som man kunde göra då han va några veckor.  Underbara barn! <3

Dom 2 vänsta bilderna va han 3 månader. å dom 2 högra är han 3 veckor. <3


Taget nyss, skringer runt bordet å tar allt han kan komma åt, tvdosor å snusdosor.. nu man måste hålla extra mycket koll på lill trollet <3

Å nu har han dessutom kommit på att han kan klättra på sängen å madrasserna i v-rummet. hehe stora killen <3

Nu i morse när jag vaknade så de första jag kollade på termometern å de va -7,5 grader =D Å ute i Kaalas va de -20 å i Svappis va de -19 =D nu är de änligen vinter! Lite mer snö så blir den här vintern perfekt! =) 







3 kommentarer:

  1. -5,7 Ida=)
    Härligt med riktig vinter här regnar det brr.
    kramiz

    SvaraRadera
  2. Verkligen! De som verkligen fattas nu är mera snö, jag vill ha snö i massor! jag har funderat nån gång om man kanske skulle typ flytta till typ antarktis =P hahaha Kram <3

    SvaraRadera
  3. De va 5,7 när solen låg på en sväng =P men den försvann snabbt å de vart mulet.. snö moln som kom in över Kiruna =D

    SvaraRadera