onsdag 2 november 2011

Onsdag. Bild bomb!

Va ut på stan idag å fixade lite grejer, börjar bli klar nu =D gillas! Ska strax iväg till Mari-Ann å Sven-Olov på middag ( Williams faster) =)

Öhm de va nåt jag skulle skriva men kommer in på nu va de va... =( aja får återkomma senare om jag kommer på vad de va =P

Snart är de jobbar vecka för Lars igen, kommer bli tomt då.. men men man måste ju jobba för att få in penki så man kan leva =P =) Åhhh apropå jobb jag verkligen hoppas för fullt att jag kommer in på nån utav utbildningarna jag sökt till.. men man kan inte göra nåt annat än å hoppas nu =) Annars får jag fortsätta söka jobb när William kommit in på dagis... Har ju gott om tid på mej iaf =)

Åhh hittade en bild på William när han bara va nån dag. såååå söööt min lilla prins är! <3 märks ju vem som är pappa till honom så lik!!! <3                                                


 

<3<3<3

Min underbar älskling <3

Mitt lilla <3 å jag =)


Foto: Emlie Essberg (Kusin

Williams Dop den 6 april 2011

jag å älskling på Magnus å Sebastians bröllop =)


Åhh vad jag saknar den tiden, tror de va när vi slutade 2an =)

Studenten





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar