söndag 6 november 2011

Söndag...

Idag va de verkligen trist att vakna.. kollar ut å de är helt grått å de är regn i luften =( Jag vill ju ha snö å minus grader!!!! Så idag vart det en tvättstuge dag å så ska jag å William snart gå å hälsa på Lisa å Astird så får barnen får leka lite =)

Våren 2010 Oviken. Hanabacken

Påsken 2010 Salle Kurravaara

Påsk 2010 Kurravaara

Påsk 2010 Christer dåvarande skoter Kurravaara

Påsk 2010 Nakeri

påsk 2010 Nakeri

påsk 2010 Kurravaara

Oktiber 2010 Kurravarra

Påsk 2010 Zelda å Salle Kurravaara

Påsk 2010 Christer å Zelda åker skoter Kurravaara

Påsk 2010 Nakeri Mari-Ann å Sven-Olov´s stuga


Åhhh vad jag längtar tills de kommer snö å när de är minus.. å typ på våren här uppe när de är sol å massor med snö!!! Nu fattar ni nog säker varför jag flyttade till Kiruna. JAG ÄLSKAR SNÖ!! =D
Vill verkligen inte ha en grön jul =( Dom hotar med att snön inte kommer komma först i Januari.. Då blir jag förbannad..

Nä jag må ta å hoppa in i duschen å vänta på att William ska vakna så ska vi gå sen. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar